Contact

Wil je meer weten over gokken bij een legaal Nederlands casino of heb je tips voor onze website? Voel je vrij om contact met ons op te nemen door het hieronder weergegeven contactformulier en wij zullen jouw vragen zo spoedig mogelijk beantwoorden. Uiteraard is het ook mogelijk om contact op te nemen met een specifieke casino als je vragen hebt. De mogelijkheden voor het contact met de klantenservice van een legaal Nederlandse casino op onze website staan onder het contactformulier weergegeven.

Telefonisch contact

Voordat je gaat spelen bij een legaal Nederlands casino is het natuurlijk geheel van belang om op de hoogte te zijn van de contact mogelijkheden die er zijn. Live contact is uiteraard het beste, omdat je zo direct een antwoord kunt krijgen op de vraag die je stelt van een medewerker. Eén van de live contact opties die geboden worden is de mogelijkheid om een Nederlands casino telefonisch te benaderen. Dit betekend dat je direct in eigen taal kunt spreken met een medewerker om je vragen te laten beantwoorden en dat ook meerdere vragen achtereenvolgens stellen geen enkel probleem zal zijn. Belangrijk om te weten is wel dat live contact door te bellen doorgaans niet 24/7 mogelijk is, maar dat je ook gebonden zal zijn aan de openingstijden die door het casino gehanteerd worden.

Live chatten met een legaal Nederlands casino

Alle Nederlandse casino’s op onze site beschikken naast het telefonisch contact ook over de mogelijkheid om gebruik te maken van een live chat. Als je ervoor kiest om live te chatten met een medewerker zal je via een klein schermpje in beeld je naam en mailadres doorgaans in moeten geven. Als je dit gedaan hebt word je meteen met een medewerker verbonden en kun je de vraag voorleggen voor een antwoord. Ook hier geldt natuurlijk weer dat je via de live chat meerdere vragen zal kunnen stellen in het Nederlands. Daarnaast is het natuurlijk ook voor het live chatten zo geregeld dat je gebonden bent aan openingstijden zoals deze op de casinosite worden weergegeven.

Stel je vragen per e-mail

Wanneer je buitenom de openingstijden een vraag wilt stellen, of je vraag is minder dringend, dan heeft het legaal Nederlands casino altijd 24/7 de mogelijkheid om per mail contact op te nemen. Je kunt hiervoor gebruik maken van een speciaal support emailadres, maar ook vaak een contactformulier gebruiken om je vragen rechtstreeks via de site van een casino te verzenden. Op de meeste casinosites staat aangegeven dat vragen per mail binnen 24 uur beantwoord worden, maar onze ervaring leert dat je vaak ook al binnen 2 uur een reactie in je mailbox kunt verwachten.

Ontdek de casino FAQ

Denk je dat een klantenservice wel vaker een vraag voorgeschoteld krijgt die jij wilt stellen? Neem geen moeite om contact op te nemen, want in de meeste gevallen is jouw vraag dan wel opgenomen in de FAQ pagina die geboden wordt. Het ene casino biedt een uitgebreide FAQ per onderwerp verdeeld over meerdere pagina’s en bij de andere site kun je weer rekenen op één pagina waar onderwerpen los onder elkaar opgesplitst zijn. Hoe je het ook went of keert, ook via de FAQ kun je altijd rekenen op een antwoord waar je mee verder zal kunnen.